wtorek, 6 marca 2012

Raz...dwa ...trzy teraz ja.:)

Zabierałam się do tego bloga już od dość dawna.Chwilami brakło mi odwagi,chwilami brakło mi zapału a chwilami zadawałam sobie pytanie czy to ma jakiś sens?Czy ma? Nie odpowiedziałam sobie na to pytanie jeszcze,jednak postanowaiłam i ja zawitać w tym małym blogowym światku.

No to od poczatku:) Nazywam sie Paulina i jestem pseudo wizażystką.Pseudo bo jak się okazuje pasja i ukończone wszelakie szkolenia,kursy,zdobyte certyfikaty i dyplomy są niczym kiedy nie potrafi się narysować na oku prostej kreski.Nikogo nie zmuszam i nie zachęcam;) do zaprzyjaźnienia sie z moimi wypocinami ale jesli już komuś... coś to będzie mi bardzo miło

Pozdrawiam Paula







Jedna z moich ulubionych sesji:)

Z Martą miałam okazję pracować dwa razy i obie współprace wspominam nad wyraz miło:)

Modelka:Marta Koczkodaj
Fotograf:Tomasz Sadowski http://www.tomeksadowski.net/

Wizaż i stylizacja:Ja

1 komentarz:

  1. pomysł z tą rybą nietuzinkowy! Świetna sesja i makijaż zdolniacho :*

    OdpowiedzUsuń